Category Archives: bilin diye

>Girl.

> http://listen.grooveshark.com/songWidget.swf ” Three tomatoes are walking down the street — a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato. Baby tomato starts lagging behind. Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him… … Continue reading

Posted in bilin diye, bok brida | 3 Comments

>Yerim.

>http://listen.grooveshark.com/songWidget.swf Merhaba, ben dersane hocasına aşık olan kız. Ha bir de üç hafta sonra ölecek olan. Neyse ben aşık olduğum adamdan bahsedeyim biraz size. Birincisi; onu yerim ya da yok o beni yesin. Sonraa, çevresinde ezik ezik dolaşan ergenleri yolabilitem … Continue reading

Posted in bilin diye, brida | 5 Comments

>Tırnağımın ucunda sallanan hisler.

>Demir Demirkan – Zaferlerim.Paramparça hayatım..Sanki hiçbir zaman bir bütün olamamış gibiyim. Kendimi tamamlayamamışım gibi. ”Bir ben vardır bende, benden içeri.”leri çok söylemişimdir, her günümde, her anımda. Hala da söylemeye devam ediyorum.Bazı bazı günler oluyor, ”yenilmem”lerle bitiriyorum.Bazılarındaysa ”zaferlerim”i adayacak biri olmadığını … Continue reading

Posted in bilin diye, brida | 6 Comments

>Bad Things.

>Şu an Julienle konuşuyor olmam, beni Serenalaştırmaz değil mi? Yani sonuçta daha yeni sms yaptım ve o ikidir mesaj atıyordu. Ben de dün gece mesajına karşılık verdim. Bu kadar.. Hayır, arkadaş olmaya falan da çalışmıyorum, hele tekrardan sevgili asla! Ama … Continue reading

Posted in bb, bilin diye, bok brida, julien, true blood | 2 Comments

>Böyle bir gün bugün.

> Müzik..Böyle biraz ilginç bir şey. Uyuşturucu gibi. Kitap gibi, sonuna gelmemek için her gün yarım sayfa okuduğun.Ve her gün birileri ölüyor. Sonra ertesi gün ve ertesi.. Ardından bir şeyler söylüyorlar. Sen bakıyorsun.Sonra bir de şehirler var. Ağlamamak için kendini … Continue reading

Posted in aşk, bilin diye, brida | 2 Comments

>Başka adamlarla, başka şehirlerde.

>http://www.dailymotion.com/swf/video/x43ine?width=&theme=none&foreground=%23F7FFFD&highlight=%23FFC300&background=%23171D1B&start=&animatedTitle=&iframe=0&additionalInfos=0&autoPlay=0&hideInfos=0Emre Aydın – Belki Bir Gün ÖzlersinYükleyen hitclip. – Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaşayın!Bugün ağladım.Ben bu şarkıda hep ağlarım..O yüzden dinleyemem. Dinlemem. Sadece bugün tesadüfen radyoda denk geldi. Yaşlarımın kuruduğunu söylemiştim değil mi? -Kurumamışlardı.Kime ağladığımı, kimi düşündüğümü gerçekten bilmiyorum. Çok … Continue reading

Posted in bilin diye, brida | 1 Comment

>Başlığı sen seç.

>Hello again, friend of a friend. I knew you when. Our common goal was waiting for the world to end.. İnsan olmak ilginç bir durum. Hele insanlar çok ilginç. Bazen diyorum, abi şurda bir senemiz kaldı 2012’de meftayız niye kasıyorsunuz? … Continue reading

Posted in bilin diye, brida | 2 Comments