>Is it getting better?

>

“Gelgit gibidir bir erkeğin ilişkileri.. Selde sürüklenir kaderine doğru. İhmal edilmiştir hayatlarının seferi, mahkumdur karaya oturmaya, sefalete.. Öylesine büyük bir okyanusta yüzüyoruz işte. Ve arkamıza almalıyız akıntıyı, hala bizden yanayken. Yoksa kaybederiz şansımızı, her şeyden önemlisi.”

-Shakespeare.

One Tree Hill’i en baştan izliyorum. İçim bir tuhaf oldu. Lucas’lı bölümlerin en sevdiğim tarafı her bölümde ayrı bir kitaptan alıntı yapılmasıydı. Şu yukarıdaki de ilk alıntı hatta.

Murathan Mungan – Üç Aynalı Kırk Oda
Yannis Rittos – Seçme Şiirler
Stendhal – Kırmızı ve Siyah
Nicole Jones – Geçmişe Veda
Gabriel Garcia Marquez – Kırmızı Pazartesi
Cezmi Ersöz – İçime gir ama sigaranı söndürme
Carlos Fuentes – Körlerin Şarkısı

Okumam gereken sürüyle kitap var. Ve daha onlar bitmeden listeme ”Steinback – Acı Hayat”ı ekledim. Candy bitmişti, Kırmızı Pazartesi’yi de yarıladım sayılır. İzlemem gereken bir sürü film de var üstelik. Sınavın öğrencilere yaptığı en büyük bokluk bu işte. Asosyal oldum lan. Yazın hepsinin anasını ağlatıcam.

Neyse işte bir de şu şarkıya feci sardım. U2 versiyonunu da dinliyordum ama Paradis çok daha güzel coverlamış. Ki zaten piyanoda Johnny var..

http://listen.grooveshark.com/songWidget.swf

This entry was posted in brida, kitaplar, one tree hill, shakespeare, vanessa paradis. Bookmark the permalink.

9 Responses to >Is it getting better?

  1. EvA says:

    >kitap okumayı ve film ,izlemeyi bende çok seviyorum ve yazılılar sayesinde bende yapamıyorum..Aynı zamanda kitap okumyaı yürekten seven herkeside çokseviyorum* ….!

  2. >ayy! kiatp okumak çok güzel ve eğlenceli birşey!!

  3. LuCi ^^ says:

    >kırmızı ve siyahı bende okumak istiyorum.. Okuduktan sonra nasıl olduğu konusunda bi birlgi verirsen çok sevinirim..

  4. EvA says:

    >Diziport'u kapatmışlar. acaba yabancı dizi izleyebileceğim kaliteli bir site biliyor musun? brida..

  5. in Flames says:

    >evet asosyal olduk yahuu. bir de bir ara yazar mısın brida, eklemek isterim benim listeme:Dve şey diyecektiim, vegayı çok sevdiğini biliyorum, melis danısmend de dinle bir derim, başta sarmadı pek sonra çok sevdiim.*-*

  6. Brida.~ says:

    >Luci: Elbette tabi okuyabilirsem. :/Eva: Diziport hala açık yahu, ben az önce 6 Feet Under izledim orda. Dns ayarlarındandır belki de?In Flames: Melis'i biliyorum hayatım ve severek de dinliyorum zaten. ÜçNoktaBir zamanından beri dinliyordum, solo albümü çok daha güzel olmuş tabi ki. ❤

  7. in Flames says:

    >bende ilk diyecektim, gerçi dinlemişsindir diye ama unuttum:) birde "Candy bitmişti, Kırmızı Pazartesi'yi de yarıladım sayılır. " dedin ya, acaba düşüncelerin neler, öneriyor musun? *-*

  8. Profösör says:

    >önce dersler ve sınavlar olmalı.

  9. Brida.~ says:

    >In Flames: Candy'yi öneririm hayatım ama filmini izlesen daha büyük zevk alırsın. Kırmızı Pazartesi de şimdilik iyi gidiyor, ki zaten Marquez'in romanları güzeldir. :)Profösör: Onlara öncelik verdiğimiz için bu haldeyiz ya Profösör: Dünya'dan bir haber…

Leave a Reply

