>Hipokondriyak.

>

Aslında Zakkum sevmem ama bu şarkının sözleri pek güzel.
Şu bebeğin tumblr’ından şey ettim.

her birliktelik, kalbinin emzirecegi bir yeni bebektir.
once emeklemeyi, sonra yurumeyi ogretmen gerekir..
kalbindeki sutu tuketmediler mi?
bazen hic baslamamasi, bir gun bitmesinden iyidir..
cunku beraberlik yaslanirken, bir terkediş genclesir.
seni hic terketmediler mi?

aslinda dostluklar da kardanadam gibidir..
eriyecekleri bile bile insa edilir..
kapim neden hic calmiyor artik?
fotograflardaki insanlar hatirliyor mu beni? isimleri neydi?
bunların yuzleri cok tanidik.. yalniz kalmak.. bir ilac midir? yoksa hastaligin ta kendisi mi?
isigi gorunce karanliga kaciyorum hemen, bocekkkler gibi..
bir seye cok uzun sure bakarsan, onu gormemeye basliyorsun.
hayat, keske bu kadar etobur olmasaydi..

iste sen.. kurbanlarindan korkan kanli zalim bicak..
sen.. kendi golgesinden bile korkan bir paranoyak..
bir hipokondriyak..
bir hipokondriyak
sen.. kirik cam ustunde yalinayak.. ve cirilciplak..
bir hipokondriyak..
bir hipokondriyak..
bir paranoyak..
bir hipokondriyak..
bir hipokondriyak..
bir paranoyak…
bir hipokondriyak…
kalbi coktan iflas etmis kimsesiz bir kardiyak..
yalınayak ve çırılçıplak..
işte sen..
bir paranoyak..
bir hipokondriyak..
bir hipokondriyak..
bir paranoyak..
bir hipokondriyak..
bir hipokondriyak..
siz ikiniz siz ikiniz benim hakkımda ne konuşuyosunuz
senin..senin ismin neydi?
her birliktelik kalbin emzireceği bir bebektir önce emeklemeyi sonra yürütmeyi öğretmen gerekir… ”

Ps. Sadece en güzel bölümünü alıntılayacaktım ama hepsi güzel lan.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to >Hipokondriyak.

  1. EvA says:

    >gerçekten sözlere bayıldımmm! gerçekten!Bu arad birşey diyeceğim biliyo musun ? seninle belki yüzyüze konuşmadım ve belki seni hiççç tanımıyorum ama bir his vardır ya o var bende sana karşı böyle abla gibi hissediyorum seni.. Çılgın bir abla gibisin bana göre..Ama iyiki böyle hissediyorum.. Hissetmek istiyorum ^^abla^^ :D:D:D

  2. Amorè ~ says:

    >Öleyim bu şarkıya be yavru

  3. EvA says:

    >Blogun arkplanı çok güzel olmuşş çok beyendim!

  4. Profösör says:

    >Tebrik ederim. Güzel bir içdünyanız var. Takdir edilecek..

  5. Brida.~ says:

    >Eva: Sağol hayatım.. :)Amore: Öl be yavruu ^^Profösör: Teşekkürler..

  6. >arkaplan çok hoş olmuş.ç ayrıca sözlerede bayıldım .d.d.d

Leave a Reply

