>Açıklık.

>

Ben her zaman böyle gülüyorum aslında.
Bakmayın burda melankoliye bağlıyorum. Geri dönüp yazıları okudukça aslan olan burcumdan şüphe ediyorum olum. ”Acaba ikizler miyim lan?!” diye sorguluyorum kendimi. Çünkü anım anımı tutmuyor resmen.
İşte siz sanırım hep o Yeniayınmoronbella’sı tarafımı görüyorsunuz. Neşeli postlarım çok gerilerde kalmış zaten.
Neyse bu yazının amacı bazı şeyleri açıklığa kavuşturmaktı.
Amacıma ulaştım sanırım.
This entry was posted in brida, deli brida. Bookmark the permalink.

8 Responses to >Açıklık.

  1. EvA says:

    >bence gülmek sana daha çok yakışır!!

  2. julia says:

    >bence de gül.bir de ben çok iğrenç gülüyorum böyle ağzımı aça aça.korkunç.

  3. EvA says:

    >Bu arada brida sana romanın ikinci bölümünü gönderdim geldi mi?

  4. LuCi ^^ says:

    >gül gül gülmek her zaman daha güzeldir:))

  5. Profösör says:

    >Herşey açık ve net olarak görülmektedir.

  6. Brida.~ says:

    >Gülüyorum gülüyorum. 🙂 Bu arada Julia meraklanma hayatım ben de öyle gülüyorum. 😀

  7. Brida.~ says:

    >Gülüyorum gülüyorum. 🙂 Bu arada Julia meraklanma hayatım ben de öyle gülüyorum. 😀

  8. >Aynı ben. yalnız ben ağzımı bu kadar açamıyorum 😀

Leave a Reply

