>Shit Happens.

>

– Ne yaparsam yapayım, asla yeterli olamadığım bir babam

– Hayatımdan siktir olup gitmiş yalancı bir annem

– Ve sevdiğim erkekleri sevme eğilimi olan çocukluk arkadaşlarım var.

Emin olun daha fazlasını bilmek istemezsiniz.

Hoş daha ”fazla”sı var mı bilemiyorum.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to >Shit Happens.

  1. EvA says:

    >KöTü :))noldu çocukluk arkadaşlarınla sorun mu yaşıyorsun?

  2. yedekinsan says:

    >"daha fazlası"da vardır elbet ama sakin olmak lazım…sapsız üzüm olmakla övünürüm ben her daim… şiddetle tavsiye ediyorum kan bağınız olan insanları terkedin.adam ve kadın kılıklılarına denk gelince; çocukluk arkadaşımla yatan bi sevgilim vardı. çok ilginçtir ama hala ikisiylede görüşürüm. insan midesi neleri neleri yutuoooen iyisimi koy götüne…

  3. >Ya boşver takma diyeceğim ama aslında ne dersek diyelim üzüleceksen yine üzüleceksin.. Kendimden biliyorum!!

  4. LuCi ^^ says:

    >hep çok mutlu ol hiç üzülme.. mutlluğu en çok sen hakediyorsun bence..!!

  5. >çocukların arkadaşların ağır yolluymuş..

  6. Brida.~ says:

    >Eva: Aslında bir sorunum yok onlarla. Sadece üzerine gitmemeyi öğrendim.Yedekinsan: Tek istediğim zaten sapımdan fazlasıyla uzaklaşmak.. Ve götlerine koymak. Melanie: Üzülmüyorum yahu. Kabul ediyorum, ona göre yaşıyorum.Luci: Teşekkürler.Zat-ı Hatun: Biraz öyleler yavrum.

  7. >Karamsar olma. Bu durumdan menmun olduğun zamanları düşün.Belki rahatlarsın…

  8. julia says:

    >bilmiyorum.beş yıl önce ergenliğimin doruklarındayken bunlara katılabilirdim.fakat anne babadan nefret ediş anlık bir şey.ve yaşın biraz ilerledikçe veya onlardan birini kaybedince aslında onların öyle olmadıklarını çok iyi anlıyorsun.yine anlık sinirlenmeler devam ediyor tabii.bilmiyorum.bunlar sana klişe gelebilir belki ama bu böyle.öperim.

  9. Brida.~ says:

    >Akatriel: Karamsarlık iyidir bazen.Julia: Çabuk büyüyen bir insanım ben Julia. Daha doğrusu çabuk büyümek zorunda kalan. Ne kadar 18 yaşında olsam da 40 yaşındaki bir kadının kalbini ve ruhunu taşıyorum. O yüzden ben ergenlikten çıkalı çok oldu.. Söylediklerin de klişe değil. Gerçekleri söylüyorsun ve bunları ben de biliyorum. SAdece gerçekleri biliyor olmak ''gitme'' isteğimi bastırmıyor.. 🙂

Leave a comment