>İç-dış ilişkisi.

>

http://listen.grooveshark.com/songWidget.swf

İçimdekiler.
Her şeyin tost ekmeği gibi olmasını istiyorum. Kare, sınırları belli.. Çünkü kimse siz ”İki tost ekmeği yedim.” dediğinizde ”üç” anlamaz. Öylesine barizdir ki tost ekmeği muallakta kalmaz hiçbir şeyi.
İşte aynen böyle olmasını istiyorum duygularımın. Yani bir şeyi ‘hem sevme, hem de sevmeme’ durumu diye bir şey olmasın.
İnsanlar ya sevsin, ya da sevmesin. Ya güzel bulsunlar, ya da çirkin. Ya yok desinler, ya da var. Ya ölsünler, ya da yaşasınlar…

Her şey bariz ve anlaşılması kolay olsun. Sınırlar belli olsun ve kimse o sınırları geçmesin. İki şeyi aynı anda yaşamak, iki şeyi aynı anda sevmek, aynı anda o iki şeyden nefret etmek istemiyorum artık. Mavimsi olmasın mavi olsun her şey.

Arkadaşlık aşkla karıştırılmasın, sevgi aslında nefret olmasın. Mnskym madalyonun iki yüzü falan olmasın işte! Çok sikko bir hayat yaşıyorum şu ara.



Dışımdakiler.

Aslında günler güzel geçiyor. Yani ne sıkıntı var, ne de başka bir şey. Şu denge ve boşluk olayı çok iyi gidiyor. Kimseyi sevmiyorum mesela. Fizik Hocası hariç. (Kalp kalp) Okula gitmiyorum, dersanelerde sürtüyorum. Film izliyorum. Çok gülüyorum. Ağlamıyorum. Belirli bir şey hissetmiyorum aslında. Günler geçip gidiyor işte.

”I`m fooling myself
Cause you say you love me
And then you do it again, you do it again
You say your sorry`s
And then you do it again, you do it again”

This entry was posted in brida, one tree hill. Bookmark the permalink.

9 Responses to >İç-dış ilişkisi.

  1. EvA says:

    >insanın içiyle dışının çook farklı olduğu çok zaman var* Aslında bunu yaşamayı seviyorum… içimin dışıma akması yada dışımın içime akması bana göre kötü birşey ama değişebilir herkes için**Ama mutlu olmaya bakbu arada bir dizi söylemiştin Felicity diye bugün az önce ilk kez ilk bölümünü merak edip izldim ev gerçekten çok beyendim…kaç sezondan oluşuyor iki diye gördüm ama fazlada olabilir!

  2. Brida.~ says:

    >İkiden fazla olması lazım. 🙂

  3. EvA says:

    >sanırım :))

  4. >İç ve dış ilişkileri.-yorucu-sıkıcı-bunaltıcıSaymama gerek var mı daha?? *

  5. LuCi ^^ says:

    >bir zamanlar çok yaşadım bunu..belki yine yaşarımAma şu an içim neyse dışımda o dışım neyse içimde obirşekilde yakaladım bunu.!

  6. Melis says:

    >hayat tost ekmeği gibi olsaydı birgün gelir bayatlardı. işte bu yüzden -sınırsızlık- güzel.

  7. julia says:

    >bence de her şey net olmalı.belirsizlikler insanı öldürüyor bazen.

  8. in Flames says:

    >şu dışımdakiler. aynı durumdayım. boşlukta yaşıyorum, yaşıyorum evet ama hissetmiyorum. gülüyorum eğleniyorum sonra bir duruyorum bakıyorum öyle, noluyor diye.. ne diyebilirim ki, anlıyorum yani.ve içindekiler. hayat bu işte, olmuyor.. asla olmayacak. birde şaka gibi bende çok seviyorum fizikçiyi? başta sevmemiştim, sonradan.. öyle.bir süre sonra geçecek brida, öyle umuyorum ben. böyle yaşayamayız yahu.birde okuyamıyorum postlarını o kadar sık atıyorsun kiii. boş vaktimde hepsini okuyup yine yorum atacağım.. :)ve ve son olarak felicity, burda bahsettin mi bilmiyorum ama twitterda görmüştüm bende baktım açıkçası. kendim bulmakta yetenekli değilim böyle güzel dizileri. bende beğendim açıkçası. ama çocuğun sevgilisi varmış ya, orda koptum. birde hergün eve felicity izleyeyim diye geliyorum, fena bulaştırdııın.. neyse,öptüm öyleysee.

  9. Brida.~ says:

    >Melanie: Daha oraya neler sayılır da.. Saymak da -yorucu-sıkıcı-bunaltıcı. Luci: Bir de ben yakalayabilsem Luci, bir yakalayabilsemm. Melis: Sınırsızlık bazı durumlarda o kadar da güzel değil yahu. Hatta çok çirkin.Julia: Kesinlikle.. In Flames: Umarım geçecek hayatım. 🙂 Bu arada seni yeniden yorumlarımda görmek çok sevindirdi beni. ^^ Öpüyorum kocamann. xoxo

Leave a Reply

