>Bab bab şu bab bab

>


Yeni yıl postu yazmak şart. Bu Allah’ın emri bir şey yani. Aslında çok istediğimden değil de yine de olanları anlatmak lazım. Zaten birkaç kareden başka hatırladığım bir şey yok. Midemin içine ettiğimi çok net hatırlıyorum ama. Vermidon-bira-kahve üçlüsüyle çok yakın bir ilişki içerisindeydi garibim.

Bütün gece Seç’le birlikteydim. İlk kez bir yılbaşını dışarda kutluyorduk. Sadece ikimiz. Önce marinaya gittik. Tabi barlar sokağından geçmeyi de ihmal etmedik. Marinada sırf elit tabaka vardı. Kürklü kadınlar mı dersiniz, leopar desenli dansçılar mı… Hepsi ordaydı.

Bir ara bira aldığımızı hatırlıyorum zaten sonrasında Demet Akalın’ın ”evli, mutlu, çocuklu”sunda dans ediyorduk. Bir yandan da yakışıklı çocukların yanına gitmeye çalışıyoruz. Maske alamadım ona çok üzüldüm yahu.

Gecenin en güzel yanı yapay kar olayıydı. Biz de tam makinenin altında kalmışız, hava da soğuk -hoş içkilerden sonra pek de üşümedik- sırılsıklam olduk karlar eridiğinde. Sonrasında kendimizi tuvalette bulduk. Sonrasında Davy’de duman altıydık. Arkadan arkadaşın teki içeri girmemiz için zorluyordu. O dumanda kafadan başka her şey olabilirdik. Neyse ki çıkmayı başardık.


Seç’in bir hocasına rastladık. En komik olay da oydu. Adam almış yanına bir kadın. Kadın da sarhoş. ”İyi yıllar hocam” falan derken kadın uçuşlara geçti ve işaret parmağını bize doğrultarak: ”Uyku vaktiii kızzzlllarrrrğğğ!!!” diye bağırdı köprünün orta yerinde. Tabi biz gülmekten yerlere yattık. Bir süre sonra gözümden yaş geliyordu. Hayır, aslında gülmeye devam edebilirdik ama millet sorhoş olanın biz olduğumuzu sanacaktı.

Barlar sokağında yürü mürü derken kendimizi sahilde ”Amına koyiiim yea, bin tane çift saydım. Öpüşeni, yiyişeni.. Bir biz de yok. Şu an dörtlü takılıyor olabilirdik. Lanet olsun!” muhabbetleri ederken bulduk. Kahve içip ayılmalıyız diyerek bir kafe aramaya başladık. Hiçbir yer de açık olmayınca Seçlere gitmeye karar verdik.


Saat 5 buçuğa geliyordu ki konuşmaktan yorgun düşüp, uyuyakalmışız.

Yeni yıla reglimin ilk gününde girmiş oldum. Artık tüm yıl karın ağrısından geberir miyim, bilmiyorum.

Neyse işte, tüm macera bundan ibaretti. Ama her şeyiyle geçirdiğim en güzel yılbaşıydı.
Bu güzellik de önümüzdeki senenin güzel olacağının habercisi diye düşünmekten kendimi alamıyorum..

Advertisements
This entry was posted in brida, seç, sevgili. Bookmark the permalink.

1 Response to >Bab bab şu bab bab

  1. Profösör says:

    >2011' emızıka çalvrak girmiş oldum. hem sevinçliydim hem de hüszünlü..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s